Opetus ja ohjaus

Pajatoiminta
Sarana
Tuomon Tupa -pajatoimintamalli
Opiskelupaja oppimisympäristönä – opiskelupajan toimintasuunnitelma
pajat ja ammatinohjaus
Oma oppimisvalmentaja -materiaali
Helppari
Pedagoginen kehittäminen
ILMO- laajennettussa topissa
työvaltaisen koulutuksen kehittäminen
Socrative- vastuuopettajan työn tukena
Paikannustiedon hyödyntäminen puutarha-alan opetuksessa

Ryhmänohjaus
Ryhmänohjaajantyökalupakki
Ryhmän vastuuopettajan muistilista

Pedagogiset välineet
Hyvinvointivuosikello (HVVK)
Huolenpidon portaat
Opiskelun ja oppimisen tuen tukikortisto opiskelijalle
HOJKS-kortisto erityistä tukea tarvitsevan opiskelijan ohjaamiseen
Ohjaus ennen opintoja
8.-kurkistus
AMIS-kioskit
9.-luokkalaisten tehostettu tutustuminen
9.-luokkalaisten tehostettu tutustuminen ammatinopettajan työohje
9.-luokkalaisten tehostettu tutustuminen perusopetuksen oppilaanohjaajan ohje
Kesäkirje opiskelijoille_
Ohjaus opintojen aikana
ryhmäytymispäivät, monia malleja
Aloituspäivien ohjelma, Liiketalous, Kuopio
Sote Startti, Kuopio
TSEKKAUS- opintojen etenemisen tarkastelu
Lukujärjestysaika rästitehtäville
Huoli-palaverit
ParTy- työparityöskentely
Kädestä pitäen työelämään
Yksilöllisten opintopolkujen valintojen ohjaus ja toteutus
Moduulijako-malli
Ammatillinen ryhmäytyminen
RyhmäTOP
Opiskelijaan kohdistuva ohjausyhteistyö 
Misu – Mitä sulle kuuluu
Starttipaketti
Hedelmällinen HOPS
Tullaan tutuiksi
Tilasuunnistus uuden opiskelijan perehdytyksessä
Jatkuva ryhmäytyminen

 

 

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s